-
i10
-
i10 od 199 990 Kč
-
-
i20
-
i20 od 249 990 Kč
-
-
ix20
-
ix20 od 274 990 Kč
-
-
i30
-
Nová i30 liftback od 339 990 Kč
-
Nová i30 Fastback od 399 990 Kč
-
Nová i30 kombi od 409 990 Kč
-
Nová i30 N od 759 990 Kč
-
- i40
-
Kona
-
Kona od 399 990 Kč
-
-
Tucson
-
Tucson od 499 990 Kč
-
- Nexo
-
Santa Fe
-
Santa Fe od 1 008 990 Kč
-
Grand Santa Fe od 1 298 990 Kč
-
-
IONIQ
-
IONIQ Hybrid od 699 990 Kč
-
IONIQ Electric od 889 990 Kč
-
IONIQ Plug-in Hybrid od 879 990 Kč
-
- H-1
Nová i30 kombi Best of Czech již za 409 990 Kč
Poznejte zcela nové standardy, které přináší nový Hyundai i30 kombi do svého segmentu. Nejvyšší úroveň bezpečnostní výbavy, nové moderní zážehové turbomotory, jedinečný jízdní komfort, prostorný interiér a zavazadlový prostor s objemem 602 – 1 650 l. To vše nyní v limitované edici Best of Czech s bohatou výbavou, která nabízí například:
- Systém varování před čelním nárazem FCW a autonomní nouzové brzdění FCA do 180 km/h
- Aktivního asistenta jízdy v pruzích LKA
- Sledování únavy řidiče DAW
- Asistenta rozjezdu do svahu HAC
- Klimatizaci
- Rádio s USB a AUX
- Bluetooth handsfree
- Multifunkční volant
- Tempomat s omezovačem rychlosti
- Automatické přepínání dálkových světel HBA
- A mnoho dalšího
- 15“ kola z lehkých slitin
- LED světla denního svícení
- Mlhovky a statické přisvěcování do zatáčky
- Kožený multifunkční volant a hlavici řadicí páky
- Elektricky ovládaná zadní okna
- Zadní parkovací senzory
- Střešní ližiny




- Výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce
- Elektrickou bederní opěrku v sedadle řidiče
- Prémiové látkové čalounění sedadel
- Zadní opěrku rukou, průvlak na lyže v opěradle zadního sedadla
- Ochrannou síť za zadními sedadly
Více informací najdete v ceníku i30 Best of Czech.


VÝRAZNÉ.
JEDINEČNÉ.
plochy mu propůjčují elegantně sofistikovaný
styl.


PERFEKTNĚ VYVÁŽENÉ.
střešními ližinami a vytváří elegantní
sportovní siluetu.




autonomní nouzové brzdění (FCA)



Pro větší univerzálnost je k dispozici chytrý kolejnicový systém pro zavazadla, který udrží vaše tašky bezpečně na místě.

Průvlak za středovou loketní opěrkou zadních sedadel usnadňuje převoz lyží a jiných dlouhých předmětů – i při současné přepravě čtyř osob.




-
Autonomní nouzové brzdění (FCA)
Přední radar a kamerové systémy skenují a detekují přítomnost vozidel nebo chodců v prostoru před vozem. Systém FCA automaticky spouští nouzové brzdění pro minimalizaci možnosti vzniku vážné nehody nebo omezení jejích následků. Standardní systém FCA reaguje na přítomnost vpředu jedoucího vozidla prostřednictvím přední kamery, volitelně je k dispozici radar, který přidává možnost detekce přítomnosti chodců.
-
Systém varování před čelním nárazem (FCW)
Systém FCW využívá přední kameru pro detekci překážek, do kterých by mohl vůz narazit, a řidiče před nimi varuje. Systém FCA zároveň aktivuje nouzové brzdění, které umožní kolizi zabránit či alespoň omezit její následky.
-
Adaptivní inteligentní tempomat (ASCC)
Udržuje přednastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a automaticky snižuje nebo zvyšuje rychlost v přednastaveném rozsahu. Při popojíždění v hustém provozu systém ASCC udržuje přednastavenou vzdálenost včetně zastavení za vozidlem vpředu a automatického rozjezdu při detekci pohybu směrem dopředu.
-
Asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích (LKA)
Systém se podílí na aktivní bezpečnosti zabráněním nechtěnému opuštění jízdního pruhu, které je způsobeno nepozorností řidiče. Před vyvinutím síly korigující vybočení z pruhu řidiče varuje systém LKA akustickým a vizuálním signálem.
-
Sledování mrtvého úhlu (BCW)
Senzory umístěné v zadních náraznících detekují přítomnost jakýchkoli vozidel v mrtvém úhlu a spouští varovnou světelnou signalizaci v příslušném dveřním zpětném zrcátku. V případě, kdy je při spuštění směrového ukazatele v mrtvém úhlu detekováno vozidlo, dojde k aktivaci výstražného zvukového signálu.
-
Systém upozornění na provoz za vozidlem (RCCW)
Pokud je zařazen zpětný chod, systém identifikuje vozidla blížící se ze strany za vozem a pomáha řidiči upozorněním na ně.
-
Zadní parkovací kamera
-
Elektrická parkovací brzda
-
Zadní větrací výdechy
-
Paměť nastavení sedadla
-
Zadní parkovací kamera
Těšte se na couvání. Zadní parkovací kamera se aktivuje, pokud je zařazen zpětný chod. Na displeji vidíte, kam jedete. Dynamické vodící čáry Vám pomáhají držet se zvolené trasy, takže pokaždé zaparkujete bez zbytečného stresu.
-
Elektrická parkovací brzda
Elektronicky řízená parkovací brzda funguje automaticky a navíc šetří místo v přední středové konzole. Funkce Auto Hold automaticky udržuje brzdný tlak poté, co vozidlo úplně zastaví a zajišťuje tak, aby se nepohnulo vpřed nebo vzad, i když je brzdový pedál uvolněn. Brzdy se uvolní, jakmile řidič šlápne na plynový pedál.
-
Zadní větrací výdechy
Všichni z nich budou mít radost. Kombi i30 je vybaveno zadními větracími otvory k zajištění pohodlí cestujících na zadních sedadlech. Díky umístění na zadní straně středové konzole si mohou cestující na zadních sedadlech řídit přívod teplého nebo chladného vzduchu přesně tak, jak chtějí.
-
Paměť nastavení sedadla
Přesně tak, jak to máte rádi – pokaždé. Systém pro paměť pozice řidiče Vám umožňuje uložit Vaši upřednostňovanou pozici sedadla řidiče a také pozici vnějších zpětných zrcátek a intenzitu osvětlení přístrojové desky. Stačí stisknout tlačítko a systém automaticky vše upraví podle uloženého nastavení pro řidiče 1 nebo řidiče 2.

i30 Fastback si nás svým designem doslova získal
A nejen nás, o čemž svědčily pohledy a zvednuté palce ostatních řidičů a kolemjdoucích. Povedený podvozek jsme již chválili u krátké verze modelu i30, u Fastbacku je jeho naladění ještě o krok dál. Speciální pochvalu si zaslouží celkové odhlučnění vozu, chod motoru je téměř neslyšitelný.

Hyundai i30 kombi: Nejlepší český kombík nebo korejská náhražka?
„… po mechanické stránce se německým konkurentům víc než vyrovná – v mnoha ohledech skutečně působí jako lépe vyrobené a solidnější auto. Přidejte k tomu velmi zajímavou cenu testované verze a máte auto, které si skutečně zaslouží pozornost.„

Hyundai i30 opět vítězem srovnávacího testu s celkovým hodnocením 9/10! Tentokrát poráží konkurenci – VW Golf, Opel Astra a Honda Civic.
Hyundai vypadá moderně a vkusně. Tady udělala automobilka obrovský pokrok, navíc interiér je nejen hezký, ale i funkční. Podobně je to s komfortním podvozkem, který snese bez reptání i maximální zátěž. Nová i30 si díky vyváženému mixu vlastností, výbavy, záruky a ceny odváží ze srovnávacího testu prvenství.

Hyundai i30 znovu vítězí! Ve srovnávacím testu vozů s motory 1,0 turbo poráží Opel Astra, Ford Focus i Seat Leon.
Dynamická jízda, široká nabídka asistenčních systémů, hodnotný vnitřní prostor… Bude to však na konkurenci stačit? Ano, i30 nejen špičkově brzdí, má příkladně vyladěný podvozek a přesné řízení, ale nabízí taky nejbohatší výbavu za přístupné ceny. Skvělé vlastnosti a dynamiku podtrhují také nejrychlejší časy na závodním okruhu, které zajíždí i30 s velkým náskokem.

Hyundai vede se solidním náskokem! V testu poráží Opel Astra, Peugeot 308, Mazda 3 a Renault Megane.
Chyby? U i30 je opravdu nenacházíme. Začněme skutečně slabými stránkami nové i30:... hmm. Jednadvacet, dvaadvacet... Mohli byste čekat dlouho – i30 nemá žádné výrazné slabiny…Nic neklepe, nic neruší, solidně zpracovaný Korejec se jeví jako nejlépe připravený pro všechny úkoly běžného dne. Zaujímá zde proto naprosto v klidu – avšak senzačně neočekávaně – první místo.

Bývá to velká událost, když přichází vůz tohoto segmentu na trh.
Nenechte si ujít velmi zajímavý video test legendárního Rasťa Chvály, který se zaměřil na porovnání i30 s novým motorem 1,4 T-GDI s manuální a dvouspojkovou DCT převodovkou ve střední a plné výbavě. Test dále například odpoví na otázky, jak funguje inteligentní adaptivní tempomat, jak svítí nová full LED světla atd.
Zjistit více
i30 získala prestižní ocenění za design
i30 je držitelem prestižní ceny iF Design Award za rok 2017 v disciplíně Produkt – kategorie "Automobily / Vozidla" a pokračuje tak v úspěchu modelů Ioniq, Tuscon, Genesis a i20. Gratulace patří našim designérům v evropském designovém centru v německém Rüsselsheimu!